ENTEROSGEL? Co to takiego jest?


Nie wiecie? Ja również do niedawna zupełnie nie wiedziałam. Jest to preparat kompleksowo detoksykujący organizm. Zapraszam na wpis wprowadzający :)


Ostatnio bardzo "modne" stało się odrobaczanie czy też odtruwanie organizmu. Sama zainteresowałam się tą tematyką. Przez te lata mojego życia, mogło się przecież coś w moim organizmie niedobrego podziać. Zresztą moja przemiana materii nie jest obecnie na wysokim poziomie. Również moja cera ma skłonności do powstawania niedoskonałości. Skóra często bywa odbiciem zburzeń układu pokarmowego. Dodatkowo na wakacjach nabawiłam się zatrucia pokarmowego. A twierdzi się, że zdrowie zaczyna się w jelitach. Od prawidłowego działania układu pokarmowego zależy w dużej mierze zdrowie. Działanie Enterosgelu jest udowodnione klinicznie. Postanowiłam dać mu szansę.



Mikroflora jelitowa powinna zostać uzupełniona pożytecznymi bakteriami – probiotykami. Po kuracji można wprowadzić np. Oleofarm Colosan Ex z probiotykami

Wygląd produktu:



Jak widzicie produkt ma formę żelu o białym zabarwieniu. Opakowanie, to miękka plastikowa tubka. Świetna jest forma gwiazdki. 

Pierwsze wrażenia:

Zgodnie z instrukcją rano, na czczo zażyłam łyżkę żelu i popiłam ją sporą ilością wody niegazowanej. Żel nie ma smaku ani zapachu, nie miałam problemów z jego przełknięciem. Mam zamiar nie jeść 2 godziny po zażyciu preparatu. Żel mam zamiar przyjmować codziennie rano i wieczorem przez przynajmniej 5 dni (do 7).

Szukałam opinii o stosowaniu tego produktu, nie ma ich wiele ale pozytywne. Nie trafiłam na opinie dyskredytujące ten produkt. Dużo osób zachwalało twierdząc, że realnie im pomógł na różnorakie dolegliwości. Niewątpliwie raz na jakiś czas warto oczyścić nasz organizm. Jest na to przynajmniej kilka sposobów. Mam nadzieję, że ten z którym Was dzisiaj zapoznałam okaże się dla mnie skuteczny.


Jesteście ciekawe jak produkt się u mnie sprawdzi? Macie z nim jakieś doświadczenia? A może znalazłyście inny sposób na oczyszczenie organizmu? Koniecznie podzielcie się nim w komentarzach!


Komentarze

  1. Póki co zaczynam z masą innych supli, jak mag candida, czy probiotyki enterol, czy alflorex, do tego nano cbd. mieszanka duża, drogo, ale zobaczymy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz