Zimowe UMILACZE czasu


Witajcie Kochane :) Dziś przychodzę do Was z sporą dawką zimowych inspiracji.





ZIMOWE UMILACZE CZASU

Bardzo mobilizujący i wpisujący się w tą tematykę wpis znajdziecie TU. A tymczasem moje sposoby na radzenie sobie z zimową melancholią.

Muzyka

Muzyka bardzo działa na mój nastrój. Może mnie zarówno uspokoić, dodać energii jak i zdenerwować (tej co mnie denerwuje staram się nie słuchać)


Powyżej piosenka, którą z lubością słuchałam niedługo przed moim ślubem ;D


Powyżej piosenka, która bardzo mobilizuje mnie do bycia sexy ;)



Powyżej piosenki, które ostatnio mocno wpadła mi w ucho.


Myślę, że te mocniejsze brzmienia wchodzą mi obecnie lepiej za sprawą mojego męża, który w takiej właśnie muzyce się lubuje. 

Lubię także taneczne, hiszpańskie rytmy.


Książki

fot. ninocare
Książki umożliwiają przeniesienie się nam w inny świat. Osobiście najbardziej lubuję się w kryminałach. Saga Millenium chyba najbardziej trafiła w moje gusta ostatnimi czasami. Czytałam też "Dziewczynę z pociągu" ale przyznam, że z początku za mało się działo i zrezygnowałam po jakiś 100 stronach. A potem obejrzałam sobie film.

Filmy

Podobnie jak książki dają nam możliwość oderwania się od rzeczywistości. Jakie filmy lubię, no oczywiście dobre kryminały (nie takie, że po 5 minutach filmu czy serialu wiem, kto zabił - patrz "Ksiądz Mateusz" ;) Lubię także dobre komedie. Raczej nie przemawia do mnie humor typu "poślizg na skórce od banana". Wolę nawet trochę taki czarny humor (patrz. "Jabłka Adama", "Dzień Świra"). Nie klikajcie w poniższy filmik jeżeli nie lubicie czarnego humoru.


Z lubością oglądam także wszelkie filmy dokumentalne. 

Kominek tradycyjny lub zapachowy


No cóż lubię czasami igrać z ogniem ;)

Ciepły koc, szlafrok, milutka poduszka, 
ciepły płaszczyk (...)

fot. Katrina_S
Ciepłe rzeczy to must have sezonu jesień-zima!

Ulubiony ciepły napój

fot. StockSnap

Właśnie piję czarną herbatę z sokiem z własnych malin (no dobra z malin od teściowej ale przecież, to rodzina).

Przytulanie

fot. Maura24

No dobra może jest trochę już za zimno, żeby przytulać się do drzew ;) Kto nie lubi się przytulać niech da o tym koniecznie znać w komentarzach ;)

Tworzenie planu i działanie kreatywne

fot. Kellepics
Długie zimowe wieczory sprzyjają działaniom kreatywnym. Czy tylko ja tak mam?




Komentarze