DIY: Na ostatnią chwilę - szybkie i miłe prezenty


Witajcie w pierwszym dniu zimy, a także okresie przedświątecznym. Niezmiernie miło mi Was znowu zobaczyć :)


Nie wiem jak u Was, ale u mnie porządki przedświąteczne są w okresie kulminacyjnym. Prezenty na szczęście przygotowałam (kupiłam) z dużym wyprzedzeniem (robię tak zawsze) i z tą kwestią mam już święty spokój. Jeżeli jednak Wam się nie udało jeszcze w pełni prezentów skompletować, to biegnę do Was z ratunkiem.

Po pierwsze koniecznie zajrzyjcie do moich postów z tamtego roku. DIY: Pomysły na Świąteczne prezenty I i II, i poprzednich lat KLIK. Znajdziecie tam sporą dawkę inspiracji.


W tym roku na DIY niestety nie starczyło mi czasu, a planowałam zrobić mydełka sposobem RLM. Mam nadzieję, ze w przyszłym roku uda mi się takie zrobić, bo mam już wszystkie potrzebne składniki. Jeżeli tak, to na pewno się z Wami nimi podzielę.


Dużą garść inspiracji znajdziecie również w poniższym filmiku. Na pewno każda z Was znajdzie coś co będzie dla Was łatwe do wykonania i przyniesie sporo przyjemności. Zaangażujcie w przygotowywanie prezentów pod choinkę także swoje dzieci i całą rodzinę. 


Postaram się także ładnie zapakować prezenty, ale to jeszcze przede mną ;) Jako kreatywna osoba nigdy nie mam z tym większych problemów. Muszę jedynie dobrze zabezpieczyć prezenty przed oczami osób podglądających ich zawartość ;)



A na koniec ostatni już w tym roku wpis z serii "Czy wiesz, że"

Zresztą pewnie ogólnie w tym roku mój ostatni wpis. Nie zobaczymy się już 2017 roku, chyba, że wpadniecie na FP albo na grupę (zapraszam po raz kolejny). Pozostaje mi zatem życzyć Wam Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

lubię prawo? Kancelaria Prawna nie była moim miejscem pracy. Nie skończyłam także ściśle prawniczego kierunku, jednak miałam dużo styczności z Prawem UE. W praktyce zawodowej zajmowałam się upadłościami likwidacyjnymi. Miałam także praktyki w Sądzie Administracyjnym. Babcia posądza mnie o skończenie prawa i namawia do założenia własnej kancelarii. Może kiedyś ;) Tak czy inaczej jestem święcie przekonana, że nieznajomość prawa szkodzi. Język prawniczy jest specyficzny i nie każdy jest z nim zaznajomiony. Trzeba naprawdę dużo ustaw przeczytać (miałam na studiach prawo pracy, administracyjne itp.) aby cokolwiek z nich zrozumieć. Wykładnia prawa też bywa dwojaka, sporo niestety też w naszym prawie luk prawnych, na których co poniektórzy nieprawi ludzie robią majątki. Wracając jednak na ziemię, jeżeli nie znacie się na prawie, a przyjdzie Wam się w takiej kwestii wykazać koniecznie poszukajcie rzetelnej kancelarii prawnej. Kancelaria AIF "jest nowoczesną spółką prawniczą funkcjonującą od 2002 r na terenie południowo – zachodniej Polski. Zajmują się windykacją, obrotem wierzytelnościami oraz informacją gospodarczą na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw."


Komentarze