Kreatywny czwartek i zaproszenie!


Jestem obecnie w fazie tworzenia dość ciekawego i istotnego wpisu. Muszę chwilę nad nim jeszcze posiedzieć. Więc dziś luźniejszy wpis - kreatywny czwartek!


{Kreatywna muzyka}


Dla każdego pewnie przynajmniej, trochę inna. Dla mnie przoduje zespół Archive. Z tego co wyczytałam jest to cyberpunk. 


\\\Kreatywne książki\\\
Ojej, jest ich całe mnóstwo. W zależności od tego jaka tematyka jest Wam obecnie najbardziej bliska. Mnie w roku 2017 najbardziej inspirowały poniższe książki.


Ta środkowa jest mi szczególnie bliska. Tak, dzieckiem w tym albumie jestem ja.

*Kreatywne prezenty*


Czyli takie, jakie lubię najbardziej dawać moim najbliższym. W dużej mierzę wykonuje prezenty własnoręcznie. No chyba, że akurat nie mam na to czasu ;) Mam nadzieję, że osobom obdarowywanym rzeczywiście się podobają :D

KLIK



[Inspirujące filmiki]

Podrzucę Wam te, które w ostatnim czasie najbardziej mnie zainspirowały. A przynajmniej kilka z nich. Polecam obejrzeć w wolnej chwili.




"Cytaty"

Mogłabym im poświęcić osobny wpis (tyle tego mam). Postaram się jednak znaleźć kilka specjalnie dla Was.

"Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć."
Coco Chanel

"Co zro­bisz, gdy ktoś ci przys­ta­wi nóż do szyi, a ty aku­rat dos­ta­niesz czkawki?"
Woody Allen


"Kiedy wy­daje się, że wszys­tko się skończyło,
wte­dy do­piero wszys­tko się zaczyna."
Jan Twardowski

Jak wiecie mam FP na FaceBook'u, który rozwija się coraz prędzej. Założyłam również grupę dla kreatywnych, pasjonatek zdrowia i urody -> KLIK Zapraszam gorąco do dołączenia!

Obiecuję, że nie będzie Wam się na tej grupie nudzić.




Komentarze