Makijażowy mix 2 - Makijaż na Walentynki


Dawno nie było nic o makijażu, prawda?  Dlatego właśnie chciałam się podzielić z Wami kolejnymi moimi propozycjami makijażu.



W ostatniej części skupiłam się na makijażu oczu. Dziś podejście bardziej całościowe. Czyli oczy, usta i cała twarz. Mam nadzieję, że zainspirują Was moje propozycje. Może skusicie się na podobny makijaż np. w Walentynki?

Moje dzisiejsze makijaże skupiają się na kresce. W pierwszej propozycji postawiłam na wyraźną kreskę, stworzoną eyelinerem w pisaku od Avon.


W drugim czarna kreska jest bardzo roztarta, przez to makijaż jest łagodniejszy, bardziej romantyczny. Większą rolę grają tu cienie - dobrze roztarte.



W obydwu zaakcentowałam usta. Wymodelowałam twarz różem, bronzerem i rozświetlaczem. Część użytych przeze mnie produktów znajdziecie w tym wpisie., Do tego sławny bronzer od KOBO, kajal od Maybelline, korektor rozświetlający z tej samej firmy, korektor od Catrice... czyli to co widzicie na zdjęciu poniżej.


Zasadniczo lubię dobierać makijaż do stroju. Gdy poznałam mojego męża byłam ubrana w fioletową sukienkę i też powieki miałam pomalowane na fioletowo. Było to już prawie 7 lat temu.... Ależ ten czas leci...

Mam nadzieję, że moje dzisiejsze propozycje przypadły Wam do gustu. Noszę się z zamiarem nagrania tutorialu makijażowego. Co myślicie o takim pomyśle?

Już dziś:

ŻYCZĘ WAM UDANYCH WALENTYNEK!


Komentarze